Garanti ve İade

Garanti ve İade

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde, teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde destek sayfamızdan bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu işlemleri takiben, kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen üründeki hata müşteri kullanımından kaynaklı ise veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmamaktadır. Ürün iadesi ve değişim şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır. İade koşulları son kullanıcı ürünlerini kapsamaktadır, yedek parçalar bu kapsama girmez.. 

Teslimattan sonra ortaya çıkacak problemlerden firmamız sorumlu değildir.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım? 
Sipariş numaranızı belirterek durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en yakın kısa sürede bu konuda cevap verilecektir. Dilerseniz 0544 393 89 45 no’lu telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

Teslimatla ilgili önemli bilgiler
* Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen kargolanacaktır.

* Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

* Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dökümanları ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul edilmektedir.

* Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.

* Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.

* İade işlemlerinde, faturanın ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.

* Yanlış verilen siparişlerin iadesi için kargo ücreti müşteri tarafında karşılanır.

HIZLI KARGO Aldığınız ürünleri Türkiye’nin her yerine hızlı ve ücretsiz kargo
GÜVENLİ ÖDEME Sitemiz 128Mbit SSL sertifikası güvencesiyle koruma altındadır
Yetkili Servis Noktası Arzum, Braun, Delonghi, Kenwood, Black Decker, Stanley, Dewalt
Telefon İle Sipariş 7x24 İletişim formu aracılığı ile siparişlerinizi iletebilirsiniz.

E-BÜLTEN ABONELİĞİ

E-Bülten aboneliği ile fırsatları kaçırma...
ödeme yöntemleri
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır